INFORMACIJE O UVJETIMA

Ovi Opći uvjeti poslovanja doneseni su skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (NN 41/14 110/15 14/19), glavom III – SKLAPANJE UGOVORA IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA I UGOVORA NA DALJINU, (dalje u tekstu: ZZP), Zakonom o obveznim odnosima ( NN 35/05 41/08 125/11 78/15 29/18) glavom VIII – UGOVORNI OBVEZNI ODNOSI (dalje u tekstu: ZOO), Zakonom o elektroničkoj trgovini (NN 173/03 67/08 36/09 130/11 30/14 32/19) te ostalim primjenjivim propisima Republike Hrvatske.

Prethodno procesu internetske narudžbe, potrebno je pažljivo pročitati sljedeće uvjete i odredbe te se s istima upoznati.

OSNOVNI POJMOVI

I Trgovac
Trgovac je osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime i za račun trgovca.

U skladu s prethodnim stavkom ovog članka i odredbama ZZP, Trgovac je:

LETTERA
obrt za dizajn i trgovinu vl. Davorka Tumpić
Scalierova 16, Pula

[email protected]
+385 91 563 73 32

OIB 61088024868
MB 98489194
HR26 2380006 111 00 24 240
Banka: Istarska kreditna banka Umag

(dalje u tekstu: Trgovac)

II Kupac

Potrošač kao kupac je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.

Na kupca pravnu osobu, ne primjenjuju se odredbe ZZP. Ovi Opći uvjeti poslovanja primjenjuju se na pravne osobe u dijelu koji se odnosi na glavna obilježja proizvoda, postupak sklapanja ugovora, načina plaćanja i isporuke proizvoda. Na pravnu osobu kao kupca se primjenjuju odgovarajuće odredbe ZOO. Prodavatelj može prema vlastitom nahođenju pravnoj osobi u svakom trenutku omogućiti prava koja ima Kupac koji je potrošač.

III Korisnik

Korisnik je svaka osoba koja koristi web stranicu www.lettera.hr, svaki kupac i posjetitelj web stranice.

IV Ugovor na daljinu

Ugovor na daljinu je ugovor sklopljen između Trgovca i Kupca u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti Trgovca i Kupca na jednom mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora koristi isključivo jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

V Sredstva daljinske komunikacije

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti Trgovca i Kupca mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je Internet i elektronička pošta.

VI Ugovor o kupoprodaji

Ugovor o kupoprodaji je ugovor kojim Trgovac prenosi ili se obvezuje prenijeti Kupcu robu u vlasništvo, a Kupac plaća ili se obvezuje platiti mu cijenu.

VII Roba izrađena po specifikaciji Kupca

Roba izrađena po specifikaciji Kupca je roba koja nije unaprijed proizvedena, već je izrađena na temelju individualnog izbora ili odluke Kupca.

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

I Slike i opisi

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.lettera.hr

Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena.

Sve cijene predstavljaju maloprodajne cijene i izražene su u eurima.
PDV nije obračunat temeljem članka 90. stavka 2. Zakona o porezu na dodanu vrijednost.
Istaknute cijene proizvoda ne sadrže cijenu troškova prijevoza, dostave ili poštanskih usluga koje se naplaćuju dodatno.

Trgovac može po svojoj odluci određene proizvode ponuditi po cijenama nižim od cijena u redovitoj prodaji. Uvjeti posebnih oblika prodaje poput trajanja takve prodaje, ograničenja količina robe, visine popusta i dr., bit će detaljno opisani na stranici proizvoda. Nakon proteka roka prodaje po cijenama nižim od cijena u redovitoj prodaji, Trgovac ne može primati narudžbe po uvjetima koji se odnose na posebne oblike prodaje kojima je protekao rok.

Proces upisivanja cijene na internetsku stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka pogreške, s obzirom na to da se ne radi o automatskom unosu. Takve su situacije izvanredne i za njih Vam se unaprijed ispričavamo, te ćemo Vas u slučaju pogreške, obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi. U tom slučaju Prodavatelj nije obavezan sklopiti ugovor o kupoprodaji po nepovoljnim uvjetima.

Naručeni proizvodi isporučuju se po cijenama i uvjetima važećima u trenutku narudžbe.

Trgovac će nastojati što točnije navesti karakteristike proizvoda. Trgovac pridržava pravo odstupanja od slike i opisa proizvoda.

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

I Općenito

Ponuda Trgovca nije obvezujuća. Narudžba Kupca predstavlja ponudu Trgovcu za zaključenje kupoprodajnog ugovora. Prihvaćanje ponude izvršava se slanjem potvrde o narudžbi na e-mail adresu Kupca.

Kupovina se obavlja web stranici www.lettera.hr.

Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu Kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja, da je na iste pristao i da je upoznat da je narudžba s obvezom plaćanja.

Trgovac ne snosi troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom Kupac pristupa web sjedištu Trgovca.

Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe i slanju paketa.

Ako Trgovac iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, stupit će u kontakt s Kupcem telefonom ili e-porukom u svrhu sklapanja ugovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda odnosno raskida ugovora.

U ime i za račun maloljetnih osoba ili osoba lišenih poslovne sposobnosti ugovor o kupoprodaji mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje Kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa proizvoda. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju u svim detaljima odgovarati prikazanom proizvodu.

II Naručivanje

Proizvodi se naručuju elektronskim putem.

  1. Naručivanje se obavlja elektronskim putem dodavanjem proizvoda u košaricu i ispunjavanjem narudžbenog obrasca. Klikom miša na ikonu “Dodaj u košaricu” odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode ili završiti proces odabira proizvoda klikom na „Kreni na plaćanje“. Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice “Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima korištenja i odredbama web-stranice.“
  2. Kada Kupac završi proces odabira proizvoda klikom na “Kreni na plaćanje“ preusmjerit će se na stranicu gdje odabire način plaćanja, način dostave i ostavlja svoje kontakt podatke i adresu za dostavu.
    Ukoliko Kupac želi naručene proizvode osobno preuzeti, potrebno je klikom odabrati “Osobno preuzimanje”.
    Osobno preuzimanje moguće je isključivo uz prethodnu najavu na [email protected]
  3. Ako se Kupac slaže s kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Naruči“. Nakon što Kupac pritiskom na ikonu “Naruči” izvrši narudžbu, Trgovac će na adresu e-pošte kupca poslati potvrdu i brojem narudžbe kojom potvrđuje da je narudžba Kupca zaprimljena i u procesu obrade.
  4. Ako Kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte dužan je kontaktirati Trgovca na adresu e-pošte [email protected].

NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA

I Plaćanje

Naručene proizvode Kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

– uplata po ponudi – transakcijski račun:
Kod izbora ovog načina plaćanja Kupac će na svoju e-mail adresu po završetku narudžbe dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji je potrebno uplatiti vrijednost narudžbe. Kupac potom uplatu može izvršiti putem Internet ili mobilnog bankarstva ili putem banke, pošte, Fine ili sl.

– plaćanje kreditnim karticama
Naručene proizvode možete platiti online karticama MasterCard, Maestro, VISA, Diners. Online plaćanje vrši se putem sustava STRIPE.

Obročno plaćanje kreditnim karticama nije omogućeno.

Mogućnost uplate iznosa narudžbe Kupac ima unutar 2 radna dana od potvrde predrezervacije narudžbe. Ukoliko uplata narudžbe nije izvršena unutar navedenog roka, narudžba se otkazuje.
Za sve vrste plaćanja račun se ispostavlja u elektroničkom obliku na e-mail Kupca.

Izjava o sigurnosti online plaćanja
Ugovorni partner koji se brine za tehničku ispravnost i sigurnost aplikacije za kartično plaćanje je Stripe. Stripe primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol.

II Pakiranje i dostava

Svaki proizvod – iz kategorije “Tanjuri” pakira se u posebnu kutiju koja se potom stavlja u standardnu kutiju za narudžbu kako bi se spriječilo oštećenje zapakirane narudžbe.

Dostava se vrši na području Republike Hrvatske.

Cijena dostave za Hrvatsku je 5,00€ (37,67 kn).
Trošak dostave u cijelosti snosi Kupac.

Za narudžbe u vrijednosti manjoj od 110€ (828,80 kn), trošak dostave u cijelosti snosi Kupac.
Za narudžbe (do 5kg) koje prelaze naznačenu vrijednost od 110€ (828,80 kn), trošak dostave snosi Trgovac.

Naručeni proizvodi se otpremaju u roku od 1-3 radna dana od zaprimanja uplate, a isporučuju se putem specijalizirane dostavne službe.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Trgovac nije odgovoran za eventualno kašnjenje isporuke paketa putem dostavne službe. Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni paket te u slučaju vidljivog oštećenja ima pravo odbiti preuzimanje istog te tražiti isporuku neoštećenog proizvoda.

Primitkom računa Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled.

Naručeni proizvodi dostavljaju se na adresu navedenu kao adresu za dostavu.

Rok dostave je 2-5 radnih dana nakon slanja proizvoda za proizvode koji se isporučuju na teritoriju Republike Hrvatske. Dostave se odvijaju radnim danom u radnom vremenu dostavne službe.

Ako Kupac ne zaprimi naručene proizvode u istaknutim rokovima, može kontaktirati Trgovca na adresu e-pošte: [email protected]

Osobno preuzimanje
Naručene proizvode je moguće i osobno preuzeti.
Osobno preuzimanje moguće je isključivo uz prethodnu najavu na [email protected]

KODOVI ZA POPUST

I Općenito

Trgovac može Kupcima omogućiti korištenje posebnih pogodnosti u vidu kodova za popust. Kod je uvijek vremenski ograničen te postaje nevažeći ako se ne iskoristi u ograničenom roku. Nije li navedeno drugačije, svaki kod se može koristiti samo jednom.

II Korištenje koda za popust

Kada Kupac završi proces odabira proizvoda klikom na “Kreni na plaćanje“ preusmjerava se na stranicu gdje odabire način plaćanja i dostave te ostavlja svoje kontakt podatke i adresu za dostavu.

U istom koraku Kupac klikom na polje “Kod kupona” unosi kod za popust u polje i potvrđuje unos klikom na gumb “Primijeni kupon“.

Nakon unosa kodova za popust, vrijednost kodova za popust se automatski oduzima od cijene narudžbe. Preostali iznos narudžbe Kupac je obvezan platiti.

MATERIJALNI NEDOSTACI

I Odgovornost za materijalne nedostatke

Trgovac odgovora za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na Kupca, neovisno o tome je li mu nedostatak bio poznat. Trenutak prijelaza rizika na Kupca je trenutak predaje stvari u posjed Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik. Trgovac odgovara i za materijalne nedostatke proizvoda koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na Kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Trgovac ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

II Obavijest o nedostatku

Kupac je obvezan obavijestiti Trgovca o postojanju vidljivih nedostataka u roku od 30 dana od kada je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca.

Trgovac ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon proteka dvije godine od predaje stvari. Prava Kupca koji je pravodobno obavijestio Trgovca o postojanju nedostataka gase se nakon isteka dvije godine računajući od dana odašiljanja obavijesti Trgovcu, osim ako je Trgovčevom prijevarom Kupac bio spriječen u ostvarenju istih.

III Neznatan nedostatak

Ako je nedostatak neznatan Kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke.

IV Troškovi otklanjanja nedostatka

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi Trgovac.

V Trgovac kao kupac

Prethodni stavci ovog članka prvenstveno se odnose na potrošačke ugovore. Na trgovca kao Kupca primjenjuju se odgovarajuće odredbe ZOO.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

I Pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora

Kupac ima pravo ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana predaje robe u posjed Kupca ili treće osobe određene od strane Kupca.

II Način korištenja prava na jednostrani raskid ugovora

Kupac je dužan prije isteka roka iz prethodnog članka obavijestiti Trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovor.

Izjavu o raskidu ugovora o kupoprodaji, zajedno s originalnim računom, Kupac može poslati putem pošte na adresu Trgovca:

LETTERA
obrt za dizajn i trgovinu vl. Davorka Tumpić
Scalierova 16, Pula
kontakt broj: +385 91 563 73 32

ili putem elektroničke pošte na [email protected]

a Trgovac će bez odgađanja Kupcu dostaviti potvrdu o primitku izjave o raskidu.

Na Kupcu je teret dokaza da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu odredbama članka 74 ZZP.

III Učinak jednostranog raskida ugovora

U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj što je primila na temelju ugovora.

Iskoristi li Kupac svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, Trgovac je dužan izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena odnosno, nakon što mu Kupac dostaviti dokaz o slanju robe.

Kupac snosi izravne troškove povrata robe.

Iskoristi li Kupac svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, Trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti o odluci Kupca da raskida ugovor, vratiti Kupcu plaćeno.

Trgovac će izvršiti povrat plaćenog služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Kupac osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da Kupac nije obvezan platiti nikakve dodatne troškove za povrat.

Kupac je obvezan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana obavijesti Trgovcu o svojoj odluci da raskine ugovor. Mole se Kupci da prilikom povrata proizvoda isti vrate u pripadajućoj kutiji.

Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe (primjerice ako Kupac nastavi koristiti proizvod nakon što ga je isprobao).

Roba mora biti vraćena u izvornom stanju, nekorištena, te u originalnoj kutiji i pakiranju.
Kupac je odgovoran za troškove povratne dostave.
Trgovac ne vraća iznos poštarine.
Ako artikl nije vraćen u izvornom stanju, Kupac je odgovoran za bilo kakav gubitak vrijednosti.

IV Isključenje prava Kupca na jednostrani raskid ugovora

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

I Općenito

Trgovac je obvezan u svakom konkretnom slučaju osobne podatke Kupaca obrađivati savjesno, pošteno te uz primjenu odgovarajućih mjera zaštite u cilju sprečavanja neovlaštenog objavljivanja i zloupotrebe osobnih podataka, u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).

Trgovac može prikupljati i obrađivati sljedeće osobne podatke:

  • Identifikacijske podatke kao što su: ime i prezime, adresa
  • Kontaktne podatke kao što su: e-mail adresa, broj telefona, broj mobitela – Informacije o plaćanju
  • Dodatne informacije koje Kupac odluči dobrovoljno podijeliti s Trgovcem – Podatke vezane uz korištenje web stranice www.lettera.hr

Detaljne informacije o obradi i zaštiti osobnih podataka mogu se pronaći na sljedećoj poveznici: Izjava o privatnosti. Izjava o privatnosti sastavni je dio ovih Općih uvjeta poslovanja.

KOLAČIĆI „COOKIES“

Trgovac koristi kolačiće („Cookies“) radi unaprjeđenja ponude i boljeg korisničkog iskustva.

Kolačići su tekstualne datoteke koje na računalo korisnika/posjetitelja smješta web poslužitelj kojim se posjetitelj koristi. Datoteke nastaju kada preglednik na uređaju korisnika učita web stranice koje je posjetio, koje potom šalju podatke pregledniku koji zatim izrađuje tekstualnu datoteku (kolačić). Preglednik dohvaća i šalje datoteku na poslužitelj web stranica (mjesta, stranice) prilikom povratka korisnika na njega te se tako korisnicima pruža više online mogućnosti i bolji korisnički doživljaj.

Više informacija o kolačićima mogu se pronaći na sljedećoj poveznici: Pravila o korištenju kolačića koja čine sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja.

ZAVRŠNE ODREDBE

I Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Trgovcem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja čine sastavni dio ugovora.

II Obavijest o načinu pisanog prigovora Kupca

Prigovore, sukladno članu 10 ZZP, Kupac može poslati putem pošte na adresu Trgovca:

LETTERA
obrt za dizajn i trgovinu vl. Davorka Tumpić
Scalierova 16, Pula
kontakt broj: +385 91 563 73 32

ili
putem elektroničke pošte na [email protected]

Kupac se za tu svrhu može koristiti Obrascem za prigovor Kupca.

Kako bi Trgovac odgovorio Kupcu na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se Kupci da navedu točne podatke o svom imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Trgovac je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovor Kupca u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Trgovac je dužan voditi i čuvati evidenciju prigovora Kupaca na trajnom mediju godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača.

Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne primjenjuju se na Kupce pravne osobe.

III Zamjena

Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke. Zamjenu je moguće zatražiti putem e-maila s naslovom “Zamjena: _____ (broj narudžbe)“.

U e-mailu je Kupac obvezan naznačiti želi li proizvod zamijeniti za isti proizvod druge boje ili za drugi proizvod iz ponude. Proizvod je potrebno poslati na adresu Trgovca unutar 8 radnih dana od dana odobrenog zahtjeva za zamjenu.

Proizvod je potrebno vratiti neoštećen i u originalnoj ambalaži. U slučaja kada Kupac vrši zamjenu za proizvod veće vrijednosti, potrebno je uplatiti razliku na račun Trgovca, a ako se vrši zamjena za proizvod manje vrijednosti, Trgovac je obvezan povrat razlike izvršiti služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom kupovine proizvoda.

Izravne troškove zamjene proizvoda snosi Kupac.

IV Rješavanje sporova

U slučaju spora između Trgovca i Kupca, ugovorne strane će spor pokušati riješiti dogovornim i mirnim putem, a ako isto nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležni sud u Republici Hrvatskoj.

Ugovorne strane mogu spor riješiti pred Sudom časti Hrvatske obrtničke komore, a mogu podnijeti i prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova.

Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta Kupac može pristupiti putem poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

V Izmjena Općih uvjeta poslovanja

Trgovac ima pravo izmijeniti ove Opće uvjete poslovanja u svako doba i bez prethodne najave. Važećom verzijom Općih uvjeta poslovanja smatra se ona verzija koja je objavljena. Za slučaj spora, primijenit će se ona verzija koja je bila važeća u trenutku izvršenja kupnje i s kojom se Kupac usuglasio u trenutku predavanja narudžbe.

VI Korištenje internetske stranice

Kupac i/ili Korisnik pristaje ove internetske stranice koristiti isključivo na svoju odgovornost. Trgovac ne jamči da korištenje ovih internetskih stranica neće biti prekinuto ili da neće biti pogrešaka.

Kupac i/ili Korisnik je odgovoran za nabavu, korištenje i održavanje svoje računalne opreme, potrebne za pristup i korištenje ovih internetskih stranica te za sve s tim povezane troškove. Trgovac ne odgovara za štetu na uređajima ili drugoj imovinu Kupca ili Korisnika koja može nastati kao posljedica korištenja ovih internetskih stranica što uključuje izravne ili neizravne štete uzrokovane bilo kakvim nedostacima, pogreškom, izuzećem, prekidom, brisanjem, kvarom, kašnjenjem u radu ili prijenosu, računalnim virusom, prekidom u komunikacijskoj liniji, krađom, uništenjem ili neovlaštenim pristupom, promjenama ili zloupotrebom zapisa na računalnoj opremi odnosno imovini Kupca i/ili Korisnika.

VII Autorska prava

Svi materijali (tekstovi, fotografije, slike, video i audio materijali) te svi drugi sadržaji na web stranici zaštićeni su autorskim pravima i srodnim pravima intelektualnog vlasništva sukladno odredbama Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima (NN 167/03 79/07 80/11 125/11 141/13 127/14 62/17 96/18).

Korisnicima ove web stranice nije dopušteno reproduciranje, kopiranje, distribuiranje, preinaka, prenošenje, objavljivanje ili revidiranje sadržaja ovih stranica bez prethodnog pisanog dopuštenja Trgovca.

Poreč, siječanj 2023.
*Opće uvjete poslovanja možete preuzeti u PDF verziji na ovoj poveznici.